صفحه اصلی > مطالب > تاریخچه رطب پیروز

تاریخچه رطب پیروز

18 / مهر / 1391

شرکت پیروز نخل بم به صورت یک شرکت تولیدی، بازرگانی سهامی خاص، در سال ۷۴ با شماره ۲۹۹ به ثبت رسیده است که خود بخشهای بسته بندی، نگهداری محصول و خرما، و غیره را دارا می باشد و همچنین شماره پروانه بهره برداری تایید بهداشتی وزارت بهداشت و وزارت صنایع، بارکد بین المللی و آرم و طرح مختص به شرکت را بهمراه دارد.

در حال حاضر آقای حاج یدا... پیروزی به عنوان مدیر عامل و رییس هیئت مدیره، آقای محمد علی پیرورزی به عنوان نائب رئیس شرکت و خانم نرجس پیروزی به عنوان مدیر داخلی و مشاور شرکت در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند.

شرکت تولیدی رطب پیروز نخل بم، دارای گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت (ایزو ۹۰۰۱-۲۰۰۸)، رطب مضافتی را با توجه به نیاز بازارهای هدف و مطابق با استانداردهای جهانی بسته بندی کرده و با کشورهایی مانند مالزی، اندونزی، سنگاپور، کشورهای اروپایی و آمریکایی و... صادر می کند .این مجموعه با هشت سال سابقه کار بصورت حضوری و نیمه حضوری در عرصه بازار جهانی داخلی و خارجی به صورت پخش محصولات خرما که تولید این شرکت است نقش آفرینی مثبت داشته و امید است در آینده نیز همین نقش را داشته باشد. فعالیت این مجموعه به صورت رسمی با ساخت کارخانه و سردخانه در سال ۱۳۷۸، عملیات اجرائی، مهندسی با شیوه استاندارد و مدرن در زمینی به مساحت ۵۰۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۳۴۶۹ متر مربع شروع و در سال ۱۳۸۰ به یاری پروردگار با ظرفیت ۳۰۰۰ تن به بهره برداری رسید. این شرکت از لحاظ موقعیت جغرافیایی در غرب بم (یعنی در قطب خرما) جایی که مرغوبترین و پر محصول ترین خرما را دارا می باشد واقع شده، شرکت بعلت دارا بودن شرایط ویژه از قبیل درختان سالم یا بازدهی محصول به صورت قابل توجه، کنترل دقیق باروری شکل گیری، در مراحل مختلف، مراقبت های ویژه کشاورزی، بهداشتی، قبل از تولید، در ضمن تولید، بعد از تولید، بسته بندی مدرن، نگهداری، ضد عفونی توانسته است تا حدود قابل توجهی گامی فراتر در عرصه تولیدات داخلی و خارجی بر داشته و مطرح گردد.

لازم به ذکر است که بسته بندیهای مدرن در قالبهای ۷۰ گرمی، ۵۰ گرمی، (۴ دانه، ۳ دانه) محصولات آن را از سایر شرکتها و صنایع بسته بندی استان و شهرستان حتی در سطح کشور متمایز ساخته که این بسته بندی تست شده و مسئولین ذیربط کشوری، استانی و شهرستان آنرا تایید و از آن استقبال قابل توجهی نموده و شرکت را تشویق نموده اند تا با ارائه تولیدات در سطح وسیع، راه به بازار جهانی را گشوده و موجب گسترش هرچه بیشتر صادرات غیر نفتی (این محصول خرما) به بازارهای خارجی که بیشترین و عمده ترین طرفداران این نوع بسته بندی هستند گردد. چراکه به علت کم حجم بودن این نوع بسته بندی، مورد توجه خانواده های کم جمعیت است.

حال که به یاری خداوند و پشتکار بی شائبه، این شرکت توانسته است از لحاظ فیزیکی با بازارهای جهانی ارتباط برقرار کند، بیشترین تاکید ما بر رضایت مشتری معطوف گردیده است، چراکه:

تولید مطلوب + جمع آوری و بسته بندی با روش مدرن و با کیفیت = رضایت مشتری و مصرف کننده

این مجموعه از ابتدای شروع فعالیت تا این زمان موفق به دریافت لوح تقدیر به عنوان باغدار نمونه، لوح تقدیر به پاس حضور فعال در هشتمین همایش تخصصی خرما و لوح تقدیر بپاس بسته بندی و چیدمان در خور تقدیر محصول نائل آمده است.

همچنین درحال حاضر شرکت اقداماتی در راستای دریافت گواهینامه ISO انجام داده است.